Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

 

Kik vagyunk?

A feelsafeshop.hu webshopot cégünk a Feelsafe Kft. (8900 Zalaegerszeg, Béke-ligeti utca 1. 3. emelet 308.) üzemelteti. Cégünk 2008-as alakulása óta elkötelezett a tűz- és munkavédelem kimagasló szolgáltatása mellett.  Többek között megoldásokat kínálunk az aktív és passzív tűzvédelem területén, mind tervezési, mind kivitelezési oldalról országos hálózattal. Szintén 2008 óta tevékenységünk részét képezi a munkavédelemi tevékenység. Mindkét szakterületen felsőfokú képesítéssel látjuk el az adott szakfeladatokat.

Az elmúlt évtizedek során folyamatosan fejlesztettük és bővítettük szolgáltatásainkat, hogy ügyfeleinknek a legmagasabb szintű szolgáltatást és termékeket nyújthassuk. Így jutottunk el a tűz- és munkavédelmi termékek, eszközök kereskedelméig.

Vállalkozásunk elkötelezett a folyamatos innováció és a biztonság terén nyújtott szolgáltatások iránt. Mindegy, hogy egy kisvállalkozás vagy nagyobb létesítmény, a Feelsafe csapata mindent megtesz azért, hogy ügyfeleink a számukra és felhasználásukhoz megfelelő termékeket és szolgáltatást kapják.

Bízunk benne, hogy szolgáltatásaink és termékeink hozzájárulnak vállalkozásuk hatékony működéséhez és a munkahelyi biztonság növeléséhez.

 

Vásárlási információk

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Igen, regisztráció nélkül, vagy regisztrációval is vásárolhatsz! A regisztráció azonban számos előnnyel és hasznos funkcióval jár, így alapvetően javasoljuk a regisztrációt. Webshopunkban lehetőséged van cégként, vagy magánszemélyként is regisztrálni. Magánszemélyként történő vásárlás esetén utólag már sajnos nem kérhető céges számla, ezért kérjük időben pontosítsd a számlázási információkat.

Csak online tudok vásárolni?

Nem! Lehetőséget biztosítunk személyes átvételre is Zalaegerszegi telephelyünkön, de ez minden esetben előzetes egyeztetés előzi meg. Egyes termékeink csak raktárunkban elérhető, központi irodánkban nem.

Hol tudok kérdezni?

Oldalunkon megtalálsz minden szükséges információt, azonban ha kérdésed van egy adott termékkel, vagy olyan termékre lenne szükséged, amelyet nem látsz a shopban, lehetőséget biztosítunk online felületen kérdést beküldeni. A hagyományos telefonos ügyfélszolgálat helyett az online ügyfélszolgálatot biztosítjuk.

Az ügyfélszolgálat itt érhető el: https://www.feelsafeshop.hu/ugyfelszolgalat

E-mailben is adhatok le rendelést?

Alapvetően a webshopban történő rendelést javasoljuk, de bizonyos esetekben biztosítjuk az e-mailben történő rendelési opciót is az info@feelsafe.hu címen

 

Termékekkel kapcsolatos információk

Mennyi jótállás biztosított?

Ezt a vonatkozó jogszabályok határozzák meg, melyek alapján A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról:

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

 

Szállítási és Fizetési információk:

Fizetési információk:

Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató telephelyén történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató telephelyén fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal, vagy csomagpontra kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak, vagy a csomagponton teljesítse készpénzben, vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor.

  • Bruttó: 390 Ft

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

 

Bankkártyás fizetés Barionnal:

  • Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulhatnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Bankkártyás fizetés SimplePay-el:

  • A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
  • SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

Szállítási információk:

Hogy történik a kiszállítás?

Alapvetően több megoldás közül is választhatsz a rendelés leadásakor. A megrendelt termékeket választhatod házhozszállítással, csomagpontra történő szállításra és személyesen is átveheted. Szállító partnereink a GLS, Foxpost és MPL. Egyes esetekben a speciálisabb termékek (méret, súly) esetén sajnos nincs lehetőség csomagautomatába történő szállításra. Továbbá egyes speciális termékeink (üvegezett tűzcsap szekrény, stb.) sajnos nem áll módunkban kiszállítani, mivel nem tudjuk garantálni a termék sértetlenségét.

Mikor adjátok fel a csomagot?

Minden esetben próbáljuk minél előbb feladni a megrendelt termékeket. A választott futárszolgálat 13:00 órakor veszi fel raktárunkban a megrendelt termékeket, így legkésőbb aznap 10:00-ig szükséges beérkeznie a rendelésnek. Sok esetben azonban a speciálisabb termékek csomagolása miatt elképzelhető a másnapi csomagfeladás.

Csak hétköznap van ügyintézés és kiszállítás?

Igen, jelenleg csak hétköznapokon végzünk csomagfeladást. A hétvégi kiszállítás esetén a szállító cég felárat kér, így nem tartjuk optimális megoldásnak.

 

Szállítási költség (bruttó összegek):

GLS futárszolgálat:

Lehetőség van szerződéses futárszolgálat partnerünk (GLS) általi kiszállításra. Egyes termékek, vagy mennyiségek esetén nem lehetséges a hagyományos futárszolgálattal történő szállítás méret, vagy súlykorlát miatt. Ezen rendelések esetén egyedi kalkulációt készítünk a szállításra. Bankkártyás fizetés nem minden futárnál lehetséges, ha csak kártyával tud fizetni, javasoljuk válassza az SimplePay vagy online bakkártyás fizetési módot.

Háznál történő kézbesítés esetén:

  • 0-10 kg-ig 1876 Ft/db
  • 10-20 kg-ig 2990 Ft/db
  • 20-40 kg-ig 5990 Ft/db

Foxpost Zrt.

  • Csomagautomatába: 1333 Ft/db
  • Szállítási idő: 2-5 nap

  • A terméket 3 napon belül szükséges átvenni! Az át nem vett termékek visszaszállításának díja a vevőt terheli és kiszámlázásra kerül.

  • A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap a futárra várnod. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Csomagodat 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával. A visszaszállítás költsége a jogszabály szerint téged terhel, tehát cégünk azt kiszámlázza.
    Az automaták listáját és további információt itt találsz.

  • A csomagot az automatában 3 naptári napig tárolja a FOXPOST! Kérjük vegye figyelembe, hogy ez hétvégére is eshet.

MPL:

A 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet előírásainak megfelelően megrendelő postai szolgáltatót is választhatja a csomag kézbesítésére. Szállítási idő jellemzően 2-3 munkanap.

Háznál történő kézbesítés esetén:

  • 0-10 kg-ig1990 Ft/db
  • 10-20 kg-ig 2990 Ft/db
  • 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db

Raben: Minden esetben egyedi árajánlat készül, mivel legtöbb esetben raklapos szállítási módot jelöl.

Lehetőség van szerződéses futárszolgálati partnereink általi kiszállításra, vagy csomagpontra történő kiszállításra. Egyes termékek, vagy mennyiségek esetén nem lehetséges a hagyományos futárszolgálattal történő szállítás méret, vagy súlykorlát miatt. Ezen rendelések esetén egyedi kalkulációt készítünk a szállításra. Bankkártyás fizetés nem minden futárnál lehetséges, ha csak kártyával tud fizetni, javasoljuk válassza az SimplePay vagy online bakkártyás fizetési módot.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhasználó a Ptk. 6:127. §-a alapján késedelem nélkül köteles meggyőződni arról, hogy a megrendelt termék(ek) minősége és mennyisége megfelelő-e. A termék(ek) kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

 

Választhatok a webshopon megjelenő fizetési módoktól eltérőt?

Nem, jelenleg erre nincs lehetőség.

 

 

Még mindig nem találtam választ a kérdésemre:

Ez esetben kérlek küldj egy e-mailt az info@feelsafe.hu e-mail címre, vagy töltsd ki az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot!